Wednesday, February 19, 2014




  
"About Me" - Eva Engman  
Manhattan has been my home since I arrived from Sweden to the US, my adopted country.
To live with my heart in two cultures, similar yet different, is a constant source of inspiration.

My education is in voice,  dance and theatre, I have performed in many classical musical theatre shows, while presently I work more with solo performances.

With the theatre training it seemed  natural to become a certified NYC tour guide, and  I have been a goodwill ambassador for  visitors to  this amazing city for many years.

My interest in "ASICS" , i.e balance of body and mind, led me to energy medicine, and as  Reiki Master I work with humans and animals alike.

My experience in planning concert programs which strive to build bridges, help me to listen intuitively and give me the tools to help you build the ceremony you want.

My knowledge of NYC also aids in finding the perfect location for you

Marriage Officiant- City Clerk, New York City 
Non-denominational Minister  via Universal Life Church Monastery.

About Me- Svensk version
Manhattan har varit mitt hem i hela mitt vuxna liv med mina rötter i Värmland och Dalarna,
och att få leva med hjärtat i två kulturer inspirerar ständigt. 

Jag är utbildad i sång, dans och teater och har arbetat på musikalscener samt alltmera med mina egna program .
Teaterträningen passade perfekt för att bli guide och jag har som certifierad New York guide haft nöjet att vara ambassadör för denna fantastiska stad i många år..

Mitt intresse av att ha balans i kropp och själ ledde mig till energimedicin och som Reiki Master arbetar jag med både människor och djur.

Erfarenheten att tala officiellt, sätta ihop program som berör och bygger broar och att intuitivt lyssna in mig på människor ger mig verktyg att hjälpa er bygga den cermoni ni önskar.

Då kunskap om New York är mitt jobb har jag förstås många platser att rekommendera för att finna den perfekta för er dag.  


Marriage Officiant- City Clerk, New York City 
Non-denominational Minister  via Universal Life Church Monastery.
som representerar världens mångfald av religion, tro och även ateism, enligt nedan.

Universal Life Church Guide to Divinity

No comments:

Post a Comment